fredaag !



TjenaTjena !
Idag har jag bara flängt runt. Va i skolan en timme slutade 12 sen gick jag hem
och hämta träningskläder och åkte till mammas jobb i Ösmo.

Känndes riktigt konstigt att komma tillbaka dit där man växte upp.,
Det var bra många år sen jag va där och gick runt.
Som vägen jag gick varje dag från och till skolan känndes som mil
men egentligen bara tar 2 min att gå. Världen va så mycket större när man
var liten.
Berget som vi va på rasterna är igentligen bara en sten på två tre meter.
Det var både kul och lite sorlig när man kom tillbaka.
Undrar hur jag skulle va som person om jag hade bott kvar,.
Nej fyfan man ska inte tänka så då blir man för snurrig snart.

Men minns saker när jag gick där som jag trodde jag glömt
Saknar verkligen när man va liten och lekte sig egenom livet.
Livet va huvsat enkelt

Men mamma blev sen så jag vanka runt där på hennes jobb.
Blev ingen träning men vi åkte till Centrum och köpte lite små saker.
Så nu är jag äntligen hemma och ska äta jättehungrig !



-
Postat av: josefine

FinFin,blogg.

2010-01-22 @ 18:09:58
URL: http://jusseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0