fredag - Lördag



Har precis kommit hem från Nacka forum. Mamma hämta mig i Tyresö idag
så åkte vi till Forum som det blev det till slut., Med mamma och min minsta lillebror
Vi kolla på ennu en jacka till Mina två två systrar. Hitta en tillslut som passa
och va fin. Sen åt vi Ganska trevlig att bara umgås med mamma och prata.

Vi stod varandra mycket nära förut sen hände någonting och vi gled ifrån varandra
jag kan berätta allt för henne och kan vara glad att min mamma inte bara är mamma
utan min nära vän också. Det är inte många som har det så och de är ändå skönt.

Sov hos Joakim i natt vi somna redan vid 10 igår. Va grymt skönt, fast känns rätt typiskt när
man inte kunnat sovit på hela veckan och så när de äntligen blir Fredag så somnar man vid 10
Menmen är kutvilad nu iaf de är skönt.
Skulle tränat idag men De blev lite snålt med tid så vi gört imorgon!

Ikävll ska jag bara ta de lungt vara hemma och ska ta en match i wii i bowliing med moa
sen blire bara mys med godis och film antagligen ! :}


-
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

men vad bra :) med mig är det toppen :)

2010-01-16 @ 18:54:27
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0