söndag



Då var även denna helg över då.
Jag kom nyss hem har varit ett väldigt flängade på mig idag.
Jag vaknade upp hos Joakim vi låg och drog oss i sängen länge en mys morgon men vid två
bestämde vi oss att gå upp eller ja vi var tvungna eftersom han skulle ha
match så då gick vi upp och åt frukost.
Åkte senare och möte mamma vi åkte och handla snabbt och sen åkte vi till
mormor & morfar och lämna cvn, Så nu är det bara att hålla tummarna att man få sommarjobbet.

Åt mat där och så men blev inte så att jag stanna länge eftersom jag va tungen, Hade gärna stannat
längre eftersom jag inte träffar dem så ofta längre. 
När jag kom hem städade jag lite på mitt rum och hoppa in i duschen så nu kan jag äntligen kopla av!
 


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0