Söndag



Godag.!
Jag uppdatera inte igår för att jag mådde piss rent ut sagt. hah..
Nej fy Joakim åkte och träna och jag låg kvar i sängen 4 timmar till och sov
och intala mig själv att de är fan inte värt att dricka, Jag vet egentligen själv hur jag mår
efter.. Hemskt . Men det blev bättre efter att Hans mamma gav mig en iprem.
Jag duscha sen va jag på Topp igen ! :)

Vi hade trevlig, och trevlig folk. Vi gick först kände att vi börja bli trötta så vi drog ganska
tidigt.

Idag så åkte jag hem vid 12 och kom hem spela jag wii med min lillasyster sen så la jag mig i sängen
Känner mig jätte trött och förskyld. så idag blir det till att bara ta hand om sig själv och vila upp för en ny vecka!


-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0