Tisdag


faceLook to day..

Det är bara tisdag.. Känns just nu som en evighet till helgen!
Jaja men man får ta tagarna som dom kommer helt enkelt.

Idag har jag varit i skolan och haft foto lektion, hade ganske kul.
Sen efter skoldagen så åkte jag och Jennifer till Tyresö Centrum
och gjorde ett ärende. Sen käka vi maat eftersom va va grymt hungriga.

Åkte sedan hem och möte min bror så hämta vi en sak på apoteket.
Det var mycket länge sen jag kunde gå brevid min bror utan att jag
blev de minsta irreterad på honom.  good! Han köpte till och med en liten
Kallekulling till mig, jag va i chock för några sekunder och börja inse att
de kanske finns en lite ängel i min bror ändå? Nej så hemsk är han inte
men vi är inte lika till sättet och går bara inte ihopp, Synd men sant.,

Men mamma har köpt en sämla åt mig så nu ska den ätas :}


-
Postat av: Jonna

Haha okejokej, men jag har en snabbknapp på min sida ifall du inte har lagt till mig än alltså ;D så kan du bara trycka på den! ;D jag tkr ditt hår va väldigt fint btw! :D haft en bra dag?

2010-01-19 @ 21:57:01
URL: http://jonnavkn.blogg.se/
Postat av: Jonna

Om du vart inloggad på sidan samtidigt som du tryckte så ska du bevaka mig nu =). Okej men de ser riktigt äkta ut endå! ;D

Jo min dag har varit fullspäckad men endå helt okej! :D

2010-01-19 @ 22:24:40
URL: http://jonnavkn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0