- Ingen är som du Älskling.. !



klockan börjar bli mycket och jag borde sova.
Men saken är att jag sover så grymt dålig ensam.


Beroende av Joakims närvaro helt kort sagt.
Tycker det är synd om vissa som inte har upplevt riktig kärlek.
Jag har det, I sommras träffa jag Honom.
Kände redan då att han va något speciellt med honom.
Det gick mer och mer uppför mig att han är den som får mig
glad och han är den enda jag tänkder på genom dygnets alla timmar.
Låter som jag är beroende och det är jag på något sätt.
Beroende av hans närvaro. Kan inte beskriva.

Men Älskling , mit hjärta slår hårt för dig & det ända jag vill är
att vara med dig.
Har sagt de hundratalsgånger men älskling ingen är som dig
du är den ända för mig. Jag älskar deg trehundramiljarder runt jorden
och tillbaka men egentligen går det inte att beskriva för det är större än det..
Jag älskar dig så det gör ont ! :}



-
Postat av: hanna

Jaa, :)

Händer idag då? =)

2010-02-01 @ 07:13:10
URL: http://hhannaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Johana

söt blogg :)

2010-02-01 @ 17:05:12
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0