- skönhetideal



Jag är utsendefixerad, det är jag de är ingenting jag nekar.
Jag kan till och med bli arg om jag misslyckas fixa mig på morgonen.
Lite trött på mig själv för de, för jag vet om att de är riktigt töntigt.,

Jag kan först att det är så pass många Kvinnor och män som vill skönhetsopperera sig.
Överallt där man kollar står det hur man får den perfekta kroppen,
De supersmala modellerna, Kändisar som många unga ser
upp till gör opperationer och ser skit snygga ut.,

Många vill ha de där perfekta som man själv inte tycker man har , men vill ha.
De som har pengar gör ett ingrepp. Så ja varför inte? de har pengar och
 de själva kanske tycker de ser bättre ut och får bättre självkänsla.

Jag själv skulle inte göra några större ingrepp. Jag är inte nöjd med mig själv.
Men jag tror om man gör ett ingrepp så hittar man ständigt
nya fel man vill ändra på, förstora, tabort. Ja what ever.
Men det är synd att man ska poverkas så pass mycket av sammhällets media.

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0