så nära

Jag är glad att jag har vissa personer i mitt liv,
Det är inte många men,
dem gör mig till världens lyckligste.

Mina systrar
Jag har många syskon. Men Systrara har alltid ett litet extra band i mellan.
Visseligen är mina systrar mindre än mig, ganska mycket mindre.
Men de ser upp till mig och vill göra allt som jag gör.
När det talar om hur fin dem tycker att jag är när jag ska gå ut och de ber om att få följa med.
Jaa de värmer att känna hur någon ser upp till en så pass mycket.

Jennifer
Hon och jag fann varandra när vi gick i kunskapsskolan och börja umgås mycket i 8an
Vi har hållit i hopp sen dess. Visst har det varit svajit någon gång vänskapen. Men de har
löst sig. Och allt kan inte alltid vara perfekt? Det gör bara vänskap starkare.
Hon finns alltid där, när så många vänner försvinner, när de väl är jobbigt så har hon finns
där när de är som tyngst i livet.

Mamma
Min mamma och jag har en väldig nära kontak. De har alltid varit hon och jag. Vi kan prata om allt!
Jag är inte rädd att prata med henne när jag är arg eller ledsen. Hon vet nog det mesta om mig och
jag är glad att jag har någon vuxen att prata med när man behöver "vättiga" svar av saker om ting.
Tycker alla ska ha någon äldre att kunna prata med och ha smart svar på saker och ting.

Joakim
Joakim är inte bara min pojkvänn utan min bästavän också. Man har alltid kul med honom och har svårt
att undvika att vara glad med honom. Han säger att man är söt även fast man känner sig som fulast.
Jag vet att jag inte skulle vara den jag är idag utan honom. Jag hade otroligt dåligt självförtroende innan
men idag är jag mer frammåt mer självsäker. Han får en att bli på bra humör utan att göra något speciellt.
jag har bara kännt han i snart ett år men känns faktis som vi har kännt varandra så mycket längre.
Vi är lika fast ändå olika.



-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0